Tuesday, April 20, 2010

mixed

??
yea!
cmpr mcm2 arini..
pg td.. cian adek pgws pcubaan uh kna dgn aku n mirah,kami ngusek dia..hahaha..
pstu nk g la salen bju...
aduhai,
xthn blik air berbau,pth balek g blik air len..
otw uh,adeh! dia ada! nyesal gelak kuat...
hahaha..
pstu dgr dia perli,'dunlop,dunlop'
hahahahaha....
dsr balak aku toy..haha
then aku jeling die..hohoho...

time men bdmnton,asanya gegar satu smj! haha..
aku,yana,mirah,jee,jass,zarifah,tinie,kyn..
bes sgt sgt sgt! hahaha...
mirah au pling bsmgt..
bangang toy,dpa perli abeh sek ren aku,team behor empiang vs malau(tmpt mirah stay! haha..)
pstu reka team mcm2..kola nerang lwn kodiang la,ape la...
hahaha....

pstu time rht,time die nk nek tgga g mne nth,aku wt mlut kmbong,nk bg body language yg die tue gemuk! nth die prsn ke x...hahaha...
hueeee....
SUMPAH!
rndu die sgt sgt sgt....
balek tue mmg berazam nk kol die...BOBOO! kamu cumel loh!
tinie kte,smlm die cek page ms mu'az,die kte,olololo,comel nya pix ampa dua! aku bls,amboi,pge mu'az ja cek,page aku,ang xcek pon! hahaa...

then,
td tetibe tgk mirah mcm bwu abeh teyak...pstu,kyn pon mcm kuar airmta jgk..
isk,pehal? kami bncg mcm2 psl jee...smpy xda mood men bdmnton ptg uh,balek awal!
BANGANG!!! SBB FRUST SBB MINAH UH,MU'AZ GTW ADA LATEHAN GUITAR,GRR!!!!
KLU AKU TD EPY,MST MEN BDMNTON TD KOI 4,MST LA LEH JMPA DIAAAA!!!!!!!!!!
sbr btoy!!
i miss you MU'AZ ASHRAF!!
hukhuk..

smlm mmpi..
cumel sgt3..
nth npe tetibe tmmpi yg tue...
tp SWEET! haha...
ade beby gurl,anak kami kot!
dia mcm almost nk bdiri,tp xley bdiri,kecik jea lg,dok duduk tp nk bdiri,dok sua tgn kt mu'az,smbl tpuk2 tgn n bunyi mcm2"daaa daaa! ' nk sbt papa,tp sbut tue lak!
comel nye!!!!!!!!! .time die bwt cmtuu,pipi die bgegar..hahahaha.....
tembun sgt3 mcm papa die!!! hahaha...

upanya,die nk dgr papa die men gtr,sbb time uh,mu'az mcm ngusek die smbl pgg gtr,beby tggu papa die men,tp papa die xmen2 lg,sj nk bg beby bunyi mcm2! hahaha... las2,beby uh nges..
uwaaaa.... mu'az ltk gtr tepi,twos dukong die,pjuk2 die,'olololo,sorry beby,papa mnx mf,uke2,papa goreng2 ek!' pstu cium beby uh byk kali...hahahahahahaa....,

xsbr sgt3 nnt..
haha..
LOVE YOU PAPA TEMBUN BOBOO!

No comments:

Post a Comment