Monday, June 7, 2010

panik panic!

haha...

aku bawu smpy tnh merah..

jln

jln

dan jln...

leteh woo! [ala,xsmpy 20langkah pon..haha]

then aku duduk kt stesen bus..

waitin 4 my beloved bucuk mucuk mama pick me up..

then!

ada keta viva..

ada sowg lady kuar dari perot keta uh..

MAK AI!

mmg la aku xminat kn..
tp pnh tak bila kita jumpa artis,kita mcm xmw kelip mata??
pnh x asa cmtu??
aku asa cmtu la..

tp mustahil..
xkn lady uh punya high standard mai cini??

haha..
sowi..
melalut jauh..
mesti boboo geram kn..
haha..

actually
lady uh
mcm
JULIANA EVANS
awek sam bunkface uh..

pstu ada sowg guy,
mcm adik die jea,
smbg2 dgn lady-look-like-jue pstu depa dua msuk keta viva uh...

lady-look-like-jue uh pky sepek hitam..
mak!
dia ushar aku balek!
aku cpt2 bwt2 tgk file aku uh..
adeh!
aku balut dgn poster KAMI..
ada muka jue la!
haha..

pstu mama smpy!

hekkk....

sonok jumpa lady uh wlupun aku ase bkn artis yg btol..
hahahahah.....

No comments:

Post a Comment