Monday, July 12, 2010

biarlah

my hunnybunnybebyboymucukmucukgomok na tyto,

cian die

die demam2

td angau time dgr sowa die

then die pon g tyto

wlpn skg aku kt cini

dpn pc

tp aku ttp hug die tw!

xmw lps2...

emmuahhhhhh!

(9/7/2010) ~ ikut jiwa kecewa,ikut pipi happy! haha



then

aku bored





syafiq g solat jap

aku amek alih jap

dh bored

mmg tatau thp gaban na wtpe

so

g ms die

na teruskn pjuangan aku men'delete' kumen2 yg mloyakn tekak aku yg aku pena send kt die

bru bukak

terbaca

satu kumen

from one of his 'gf'

pempuan uh

mmg mrh gila kot kt die

apa yg aku igt yg die kata

- AKU NYESAL KWN BEK DGN ANG DULU

P/S : haha. makcik,kamu baru tau attitude die. terkejut kn? bkn nk buka aib sesiapa kt sini,tp jdknlah peristiwa ini sbg satu pengajaran. semoga anda tabah!

biarlah

BUKAN URUSAN AKU

TAK LAYAN

No comments:

Post a Comment