Sunday, August 15, 2010

RISAU ?


hahahahaha !~

SYAZA panas jaa sbb aku dok risau kt dia ..
weh ..
ang panas ek ?
LU PANAS LU KIPAS ..
hahaha ..

sori sori ..
ok ..
aku serius ..
hmmm ..
(-_-)
serius ark muka aku ?
hahahaha ..

hmmmm ..
ingt ang budak2 lg ka ?
a'ah ..
ang mmg budak2 pon ..
pndek lg dri aku ..
hahahaha ..
sori sori lg skli ..
serius !
sbb uh aku risau sgt psl ang ..
tmbh2 lg sayang sgt ..
sbb uh risau tahap gaban uh ..
haha ..

oke ..
aku nk mnx maaf klau aku ter'OVER' ..
tp nk ang tau ..
aku bwt smua uh ..
dmi kslmtan ang jugak ..
nti klau ang jd pa2 ..
aku nk KAWEN dgn sapa weh ?~~~!
x maw org len daaah ..

huue T_T ..

ok ..
skunk nie ..
ktew sma2 TAKE CARE keyh ?
kurang kn risau dua2 blah pihak ..
keyh ?

peace !
biubiu ~

BOBOO BABAM = BUBUM

No comments:

Post a Comment