Thursday, February 24, 2011

Jikalau Aku Doremon


mekasyeh kpd ZARYFAH SAYANGS yg tag tag aku..
sounds interesting huh!
haha..
(eh,lapaqq ah tgk doremon ni mkn dorayaki!)
haha..

Doremon ada POKET AJAIB DIA tu kan?
sapa tak suka weh?
apa ampa nak,bwk kluaqqq ja!
haha..

Jd,
kalau aku doremon yg montel uh,
Aku akan makann tiap masa!
haha..
akan ada alat ajaib,
contoh oven ka,
aku bwk kuaqq restoran troih dari poket aku ka,
hah!
order ja apa aku nakkk...

LAKSA!
seafood dari THE MANHATTAN,
DOUBLE CHEESEBURGER McD!
TOMYAM!
YG AKU PLING MAU,
MSKN MAMA AKU!
Dh bjauhan,mst rindu mskn mama aku!
arghh..
byk lagi ahhh!
(oh mu'az,ang akan kalahhh,aku gemokk dari ang,haha)

then..
about my study of course..
well..
AKU KAN TAK MINAT MATEMATIK..
aku akan bwk kuar alat yg bg aku bule jwb matematik dgn tererrr skli!
yela,
dari tadika aku mmg xminat..
dan aku amat lemah dlm bidang kira-kira ni haaa..
or..
aku akan keluarkan seorang robot
(doremon robot kan? Jd dia kwn dgn robot la! Haha)
Yang terer dlm bidang kira2 ni haaa..
Dia akan menjadi tutor aku dlm bidang matematik..
Hiargghh,syok aihh..

Oh ye oh ye!
Haaaa..
Aku ni xreti sgt3 control volume sora aku,
Haha..
Igt aku suka ka sora kuat ni?
Jd aku akan guna alat yg cggih bg tukarkn volume aku dri tggi ke rendahhh..
Sbb aku xmauu la kcu ketenangan org sekeliling aku,
Haha..

Hah!
Aku
(aku doremon la kan skg? Haha)
Aku..
Aku kana da pintu kaler pink uh..
Yg bule p mana2 uh..
Aku ni taik jalannn..
So,
I will use that pinky door to go wherever I want!
Hahaha..

Aku nk pg umah kwn2 aku,
Pg umah Mu’az,
Pg umah jass,
Amni (ceyttt,dkt ja dgn dgn umah aku,mmg aku pemalasss)
Zaryfah! (haha..)
Kyn,
Yana,( lagi dekattt! Hahaha)
Mirah.. (malau uh,jauhhh)

Uke la,
Tu je aku mauuu setakat ni kalau aku Doremon!

Sape kna tag?
Sapa nk,amek jela!

No comments:

Post a Comment