Friday, March 11, 2011

Keputusan SPM 2010 23 Mac ini


Ya ya..
Seperti dlm tajuk ni,
Keputusan SPM akan dikeluarkan pada 23 Mac 2011 ini..
Hari rabu..
Sapa yg rasa amek SPM taun lepas,
P la amek nohh..
Termasuk AKU! (*_*)
Aku takoootttt..
Xcaya tgk la pix ni!
(maaf,aku malas gila crop)
Dan ada la pix2 berkaitan dgn SPM ni,syok ja tgk budak2 taun lepas dapat result elok ja kan..
Xpala,kita redha ja dgn apa yg akan dtg psl result SPM..
Blajar,blajar dh..
P tucen,p tucen dh..
Jwb,jwb dh..
Tggu jela..
Aku doakan semua yang mengambil SPM 2010 akan dpt result yang cemerlang,aminnn..
Jom,tgk pix2 ni,cuci mataaa..


tudia aih,
gempak gila result ang!
aku amek pix ni sbb muka mcm Yap Zheng..
(sikit2 la,haha)


ni pelajar terbaik negara weh..
isk isk isk..
mst mak pak dia bangga gila..
aku hrp mama n abah bgga dgn result aku nnt,
amin..


tudia!
pas amek result,
troih men bowling..
dpt elok la tuuuuuee....

hahaha,
tu la..
amek byk sgt,slip result pon pnjg semacammmm jaaa..
haha..

umh umh umh..
pandai2 nohhh..
A+ A+ A+!
dh laa..
satgi teriak lak tgk ni,huh!

No comments:

Post a Comment